Четверте покоління позашляховика BMW X5 було представлено влітку 2018 року. Зовнішність “бумерів” з роками особливо не змінюється, ось і новий X5 в цьому сенсі можна вважати продуктом рестайлінгу. Попереду збережені фірмові “ніздрі” решітки радіатора, які злегка витягнулися по вертикалі. На кормі змінилася форма ліхтарів.
Зате платформа – повністю нова. Це шасі CLAR від седана 7-Series, яке пройшло доопрацювання під позашляхові потреби. У порівнянні з минулим X5 “нащадок” трохи наростив довжину – до 4,92 метра. Але його висота при цьому зменшилася.
Підвіска знята з “сімки”: тут по два важелі попереду і багатоважільна конструкція ззаду. Але головне, X5 вперше отримав пневматичні елементи для всіх чотирьох коліс. Раніше це було можливо тільки для корми. Втім, як і у попередника, пневматика доступна на дорогих комплектаціях або у вигляді опції. За доплату можна замовити і підрулюючу задню вісь.
Праворуч влаштувався “телевізор” нової мультимедіа iDrive 7.0 такого ж розміру. Дизайнери пішли по шляху Mercedes-Benz, об’єднавши його в єдиний блок з приборки. При цьому перегородка між екранами більш явна, а центральна консоль помітно розгорнута до водія. Кнопка запуску двигуна перебралася на центральний тунель – ближче до подіуму КПП.
►Встречайте новый BMW X5 G05 2018
Як і раніше, для BMW Х5 можна замовити третій ряд крісел. Багажник в стандарті, чи то пак в п `версії, має в своєму розпорядженні 645 літрами обсягу. При складених задніх сидіннях ця цифра виросте до 1860. У порівнянні з предком втрата несуттєва – всього близько 5-10 літрів. Задні двері складається з двох стулок. Нижня перетворюється в невеликий майданчик, що полегшує навантаження важкої поклажі.
Рівень оснащення BMW X5, як зазвичай – високий. Особливо гарні топові версії з опціями начебто камер кругового огляду та лазерно-люмінофорних фар. Ну а бажаючим “прокачати” позашляхові здібності Х5 запропонований пакет Off-Road. В його рамках електронні асистенти отримають додаткові режими їзди – пісок, слизьке каміння, гравій або сніг. Вони мобілізують роботу мотора, трансмісії, педалі газу, а також змінюють кліренс.
Силова гамма BMW X5 заснована на агрегатах 3.0 з шістьма циліндрами. Базовий дизель видає 265 сил, а варіант M50d – 400. Бензиновий мотор 3.0 на версії xDrive40i виявився 340-сильним. Але є ще і бензиновий 4.4 V8 бі-турбо, де віддача становить 462 “коні”. Всі мотори працюють з восьмиступінчастою АКП. Привід – повний, де передня вісь підключається за допомогою електронної муфти.