Надаємо кредит, обмін, тест драйв.
———————————————————–
BMW X4 M (БМВ Х4 M) – заряджена версія повнопривідного кросовера класу «К2». Вперше БМВ офіційно засвітили автомобіль у лютому 2019 року, а всьому світу новий кросовер був показаний у рамках Женевського автосалону у березні 2019-го.
На відміну від стандартної версії, зовнішність М-ки вийшла більш м’язиста . Передня частина обзавелася зміненим переднім бампером з повітрозабірниками, що збільшилися, і інтегрованими в нього карбоновими елементами. Рельєфна корма отримала спортивний вихлоп із чотирма патрубками і, так званий ducktail, спойлер на кришку п’ятих дверей. Завершують спортивний образ великі колеса з дисками діаметром 20 або 21 дюйм та різноширокими покришками.
У салоні акцент було зроблено на спортивність автомобіля. В результаті чого кросовер обзавівся новими сидіннями з щільною бічною підтримкою, товстим емочним кермом з яскраво-червоними клавішами М1 і М2, які можуть запам’ятовувати індивідуальні налаштування електроніки, джойстиком 8-ступінчастого автомата як на М5 і, як заявляє виробник, ексклюзивною панеллю приладів М» що об’єднує в собі чотири дисплеї – спідометр, тахометр з індикатором перемикань, датчики рівня палива та температури масла, а також індикатор роботи рульового управління, підвіски, двигуна та інших систем.
Під капотом Х4 М красуватиметься 6-циліндровий рядний бензиновий двигун S58 об’ємом 3-літри та двома турбонагнітачами. Потужність такого «двигуна» складе майже 480 к.с. і 600 Нм моменту, що крутить. При цьому для особливо розпещених німці приготували версію з приставкою Competition із віддачею вже у 510 «коней». Правда в динаміці таке збільшення навряд чи хтось зможе відчути, адже різниця в розгоні всього 0,1 сек. (4,2/4,1).
Як вже згадувалося вище, М-ка оснащується класичним гідротрансформатором від компанії ZF, який у свою чергу оснастили справжнісіньким механічним режимом – обрана передача буде триматися навіть у відсічці.
Попрацювали інженери BMW і над підвіскою, під час чого кросовер обзавівся оригінальними важелями, стабілізаторами та гумометалевими з’єднаннями. Карбонова розпірка між передніх стійок зробила фронтальну частину кузова ще жорсткішим, завдяки чому підвищилася гострота рульового управління.
Вже в базовій комплектації «ікс-четвертому» будуть доступні адаптивні амортизатори та три режими руху: Comfort, Sport та Sport+. Привід виключно повний M xDrive з вираженим задньопривідним характером та активним “М” диференціалом на задній осі.