Надаємо кредит, обмін, тест драйв.
—————————————————————
BMW 5 Sedan (БМВ 5 Седан) – седан класу «Е» з заводським індексом G30. Світова прем’єра сьомого покоління моделі відбулася в жовтні 2016 року.
Зовсім не дизайн став ключовою особливістю шостого покоління BMW 5 Sedan. Він-то якраз традиційний для баварської компанії, так само як і стилістика оформлення салону, ергономіка, матеріали обробки. Набагато цікавіша «начинка» седана, Ще ніколи «п’ята серія” не була настільки «електронною». Чого варті хоча б сенсорні датчики, встановлені на кріслах, при легкому дотику до яких викликається відповідне меню налаштувань на екрані. Або парковка з дистанційним управлінням. А ще круговий огляд через смартфон) і навігація, запам’ятовує звички водія. Додатково до всього, автомобіль автоматично розпізнає адреси в записах календаря і транслює їх у навігатор, щоб не доводилося набивати пункти призначення вручну.
Великолепная пятерка – тест-обзор BMW 530i xDrive G30
І якщо вже зайшла мова про мультимедійну складову, потрібно сказати, що система ConnectedDrive підтримує протокол Apple CarPlay, індукційну зарядку смартфона, вміє роздавати швидкісний інтернет, шукати парковки, обробляти електронну пошту і так далі.
Самый подробный тест-драйв BMW 5 G30
В основі БМВ 5 Седан лежить платформа CLAR (здвоєні поперечні важелі і пятиважільна з компонентами з легких сплавів. Пневмопідвіска йому не призначена, але серед устаткування є активна система придушення крену, адаптивні амортизатори, система утримання в смузі з активним захистом від бічних зіткнень, системи інтелектуальної підтримки швидкості і аварійного рульового управління і це лише мізерна частина списку.
BMW 5 G30 тест-драйв, лидер E класса?
Під капотом BMW 5 Sedan може бути встановлений один з безлічі двигунів. Версія 540i оснащується 2-літровим бензиновим агрегатом з 252 к. с. потужності і 350 Нм. Ще один бензиновий, але вже 3-літровий мотор видає 340 «конячок» і 450 Нм. Є і дизелі – 2-літровий 190-сильний і 3-літровий 265-сильний (400 і 620 Нм відповідно). Але і це ще не все. Заряджається від мережі гібрид 530e iPerformance видає 252 «конячки» і 420 Нм, версія 520d EfficientDynamics Edition з 2-літровим дизелем у своєму розпорядженні ті ж 190 к. с. потужності, споживає в середньому всього 3,9 л палива на 100 км пробігу. Ну а найпотужніша «п’ятірка» називається M550i xDrive, оснащується 4,4-літровим V8 і видає 462 к. с. потужності (650 Нм крутного моменту). З місця до 100 км / год вона вистрілює за 4 секунди.
ЭКСКЛЮЗИВ! NEW BMW 5 SERIES 2017 G30. ПЕРВЫЙ ТЕСТ