Audi e-tron (Ауді е-трон) – повнопривідний електричний кросовер класу «K3». Вперше автомобіль був представлений журналістам 17 вересня 2018 року на презентації в Сан-Франциско і Інгольштадті. Продажі в США стартували тієї ж восени 2018 го.
Електрокросовер побудований на модернізованій під розташування батарей платформі MLB Evo, знайомої нам по іншим великим кроссоверам Audi і концерну VAG загалом. Його довжина становить 4901 мм, ширина – 1935 мм, а висота – 1616 мм, і кожен з цих габаритів менше, ніж у купеподібного Q8. Колісна база також поступається за розмірами – 2928 мм проти майже 2995 у Q8. Але конструкції підвісок у автомобілів ідентичні – спереду встановлена двохважільна підвіска, ззаду – багатоважільна, а пневматична система (яка є базовим оснащенням) дозволяє змінювати дорожній просвіт (на швидкості – мінус 26 мм, на поганій дорозі – до плюс 50 мм).
Силовою установкою (для версії e-tron 55 quattro) є два асинхронних електромотора (кожен приводить в рух свою вісь), які в сумі видають 360 к.с. і 560 Нм крутного моменту, але на хвилину здатні збільшувати віддачу до 408 «коней» і 664 Нм. Вони харчуються від 95-кіловатної літій-іонної батареї (яка важить 700 кг), розташованої в єдиному корпусі в межах колісної бази. Батарея працює з напругою в 400 вольт. Зарядитися від базового 11-кіловатного терміналу можна за 8.5 годин, від 22-кіловатного – за 4.5 години. А ось від суперчарджера на 150 кВт батарею можна наповнити на 80% за півгодини. Цікавою особливістю автомобіля є два порти для зарядки – панелі з обох сторін передніх крилах (відкриваються за допомогою кнопок на люках), але 150-кіловатний можна підключити тільки зліва.
Пробіг на одному заряді складає 400 км по циклу WLTP, тобто цей показник не дуже вже відрізняється від реального. В ідеальних умовах кросовер може проїхати до 500 км. Що ж стосується динаміки, то паспортні дані – це 5.8 с до «сотні», а максимальна швидкість обмежена 200 км / ч. Сам водій може також налаштовувати інтенсивність рекуперації енергії, використовуючи підрульові пелюстки.
У салоні – вже відомі нам по інших моделях марки два дисплея системи MMI в центрі, а також 12.3-дюймова віртуальна панель приладів c можливістю кастомізації. Відмінною особливістю є оформлення центрального тунелю, а також «селектор КПП», який насправді реалізований як упор під руку, а перемикання режимів їзди здійснюється великим пальцем. Що стосується багажника, то його обсяг становить 600 л під полицею (+1700 л зі складеним в рівну підлогу заднім рядом), але ще один відсік доступний і спереду (frunk – тобто front trunk – має в своєму розпорядженні 60 літрами обсягу, там зручно зберігати кабелі для зарядки ).
Базовим оснащення є повністю доданий головне світло, адаптивний круїз-контроль, помічник при виїзді заднім ходом з попередженням про наближення авто, пакет pre sense city, камери кругового огляду з видом зверху, шкіряні крісла з підігрівом і вентиляцією спереду, а також з електроприводами, 4 -зони клімат-контроль, панорамний дах і аудіосистема Bang & Olufsen 3D.