Позашляховик Q7 поповнив модельний ряд Audi в 2006 році і майже відразу змусив потіснитися конкурентів по класу SUV. Через чотири роки світу була представлена рестайлінговая модель. Враховуючи успіх “предка”, було б дивно очікувати від неї революції. А ось еволюція в кращих традиціях Audi – це завжди будь ласка!
Модернізований автомобіль Audi Q7 2013 модельного року отримав новий бампер, видозмінену фальшрадиаторную грати і світлодіодну оптику. П’ятиметрова машина Audi Q7 має значний вид. Величезні бічні дзеркала забезпечують чудову оглядовість водієві позашляховика. Інтер’єр Ауді Ку7 2012 доповнився світлодіодним підсвічуванням. Панель приладів обладнана новим дисплеєм збільшених розмірів. Деталі салону «ку-сьомий» оброблені хромом.
Екстер’єр Audi Q7 зазнав передбачуваний “косметичний ремонт” в 2012году. Решітка радіатора трохи змінила форму, причому, домінувати в ній стали не горизонтальні перемички, а вертикальні. Обриси оновлених передніх і задніх фар обзавелися гірляндами світлодіодів. Ними ж прикрашені і масивні повітрозабірники – на передньому бампері.
Кузов автомобіля заграв новими фарбами. Після рестайлінгу асортимент забарвлень поповнився чотирма новими відтінками з ефектними назвами. Одна тільки перламутрова “чорна косатка” чого вартий! Та й виглядає просто надзвичайно!
З невеликого пульта, розташованого на подіумі біля важеля КПП, можна управляти і навігацією, і зв’язком, і вибирати режими водіння. Для зручності передбачені клавіші швидкого доступу до всіх перерахованих системам. Натискаєте “Nav”, і ось ви вже в меню навігатора, “Tel” – телефону. І – далі за списком.
Електронних помічників у водія Audi Q7, якщо не армія, то рота – точно. Це і “підрулюючим” парктроник, і адаптивний круїз-контроль, і розумна головна оптика з автоматичним регулюванням режимів освітлення.
“Сліпі зони” ззаду контролює система Side Assist. Якщо при перестроюванні датчики помічають перешкоду, вони дають водієві сигнал світлодіодами, які розташовані на дзеркалах заднього виду. Перешкода справа активує сигнал на правому
дзеркалі, ліворуч – на лівому.
Крім актуалізованої зовнішності, Audi Q7 обзавівся удосконаленою гаммою моторів. Замість «атмосферников» V6 FSI і V8 FSI встановлені шестициліндрові TFSI об’ємом 3 літри з безпосереднім уприскуванням палива, забезпечені приводним нагнітачем. У нової «шістки» два ступені форсировки: 272 к.с. і 333 к. с. Помітно підвищилися технічні характеристики Audi Q7: розгін до 100 км / год тепер займає 6.9 секунд у топового варіанту компресорного мотора. За рахунок оптимізації конструкції трилітрового дизеля при колишній віддачі в 240 к. с. у Audi Q7 TDI знизився витрата палива, а також скоротилися викиди вуглекислого
газу в атмосферу. У досягненні більшої економічності не останню роль відіграє восьмиступінчастою автоматична коробка передач, що прийшла на зміну шестидіапазонною трансмісії.