Audi Q8 дебютував влітку 2018 року в китайському Шенчжене. Основою “кю-вісім” стала платформа MLB Evo. Її ж носить і молодший Q7. Новинка має подібну колісну базу, проте по довжині кузова поступається 6,6 сантиметра. Обсяг багажника в стандарті – 605 літрів.
Дизайн Audi Q8 виконаний в дусі прототипу, який дебютував позаминулої зими на моторшоу в Детройті. Його домінанти – велика решітка радіатора, різкі кути головної оптики і фактурна штампування капота. Само собою, деякі новації до “серії” не дійшли. Дверні ручки у кросовера – звичайні, а не сенсорні. Та й оформлення кузова стало менше помітним.
Усередині Audi Q8 єдина цифрова консоль розпалася на кілька окремих екранів. У вимкненому вигляді всі вони маскуються під глянцеві декоративні вставки. Мультимедіа управляється з 10,1-дюймового дисплея. Показання приладів виводяться на 12,3-дюймову віртуальну панель. З сенсорних “гаджетів” задаються також настройки клімату, обігрів і вентиляція крісел, режими масажу та інше.
Бортові системи автопілотування засновані на аналогах від седана Audi A8. У набір входить лазерний сканер, який укупі з радарами і камерами стежить за обстановкою на дорозі. Машина вміє самостійно їхати в межах смуги, перебудовуватися і заїжджати в гараж по сигналу зі смартфона.
Рівень комфорту – зразковий. Клімат регулюється в чотирьох зонах. Мультимедіа Audi Q8 підтримує Wi-Fi і LTE, а також тримає зв’язок з хмарними сервісами через car-to-X, спілкуючись з іншими Audi. Меломани напевно оцінять саунд преміальної аудіосистеми Bang & Olufsen. Салон оброблений дорогою шкірою і алюмінієм.
Привід у Audi Q8 повний за замовчуванням. Крутний момент розподіляється диференціалом Torsen, причому в стандарті 60 відсотків тяги віддано задньої осі. Колеса на кормі вміють підрулювати. Правда, повнокероване шасі є в дорогих версіях, так само як і пневмопідвіска, яка вміє піднімати кліренс до 254 міліметрів. У стандарті автомобіль оснащений пружинним ходової
Силова гамма Audi Q8 включає три мотора. Всі вони оснащені модними нині системами mild hybrid з допоміжним електричним мотором, живити від 48-вольтової мережі. Дизель 3.0 V6 TDI буде доступний з 231 або 286 силами. Бензиновий мотор того ж об’єму видасть 340 “коней”. Для моторів на “важкому паливі” передбачений робот з сімома діапазонами і двома зчепленнями. Бензинова версія працює з АКП при восьми швидкостях.
Виробництво Audi Q8 організовується в Словаччині – на заводі VAG в Братиславі. Тут же налагоджений випуск “родинних” моделей, включаючи VW Touareg і Audi Q7.