Надаємо кредит, обмін, тест драйв.
——————————————————————–
BMW M5 (БМВ М5) – повнопривідний седан класу «E», індекс моделі – F90. Сьоме покоління моделі стало першим поколінням М5, де реалізована система повного приводу. Офіційна презентація автомобіля відбулася у Франкфуртському автосалоні у вересні 2017 року.
BMW M5 F90: тест на автодроме
Говорячи про п’яту серію BMW з шильдиком «М», потрібно почати з продуктивності моделі. Це – її достоїнство, і тут є те, чим є гордитьия. Двигун F90 – це 4.4-літровий V8 з двома турбінами. По порівнянні з попередньою версією (а мотор залишився такий самий ) віддача збільшилася за рахунок збільшення тиску вприску палива, інших турбокомпресорів та деяких інших змін. В остаточному підсумку – 600 к. с. і 750 Нм крутного моменту, який, що важливо, доступний вже з 1800 об / хв. І якщо розмова пішла про цифри, то у М5 головними є 3.4 з до першої “сотні” і 11.1 с до 200 км / год!
Новая BMW M5 F90 2018. Мой обзор и тест драйв.
Виробнича потужність установки – лише одна з складових такого результату. Друга – це повнопривідна трансмісія, вперше реалізована на М-сімействі: постійний задній привід з багатоколісною муфтою підключення передніх коліс (принцип той же, що і на “простих” повнопривідних версіях седан, але при цьому елементи трансмісії в М5 додатково підсилюються), особливість – можливість повністю відключити тягу на передню ось. Вся система працює в декількох режимах: 4WD – це встановлений за замовчуванням повнопривідний режим, 4WD Sport – повнопривідний режим з підвищеною тягою на задні колеса, 2WD – задньопривідний режим: «передок» відключається електронікою. З поворотами допомагає справитися також активний задній диференціал з електронним керуванням. Все це працює під керівництвом 8-ступеневого «автомата» Steptronic.
BMW M5 тест-драйв с Никитой Гудковым